ANDAI perjuangan ini mudah pasti ramai yang menyertainya ANDAI perjuangan ini singkat pasti ramai yang istiqomah ANDAI perjuangan ini menjanjikan kesenangan dunia pasti ramai yang tertarik padanya tapi hakikat perjuangan bukan begitu, turun naiknya, sakit pedihnya, umpama kemanisan yang tidak terhingga - Hassan Al-Banna

Al - Furqan

Labels

Followers

09 April 2010

Sidang Akhbar Di Pejabat Parlimen.


Sentosa, 8 April: Satu sidang akhbar diadakan di Pejabat Parlimen Kota Raja jam 9.00 malam bagi menjelaskan kepada media terhadap laporan polis yang dilakukan pada sebelah siang di Balai Polis Seksyen 15 Shah Alam. Sidang Media ini bertujuan menjelaskan keadaan sebenar apa yang berlaku pada ceramah YB Dato Seri Nizar, YB Dr Siti Mariah & YB Shuhami di Jalan Kebun pada 5 April 2010 yang lalu.

Berita yang dikeluarkan oleh penulis blogruangbicarafaisal.blogspot.com suatu fitnah terhadap PAS Kota Raja kerana semua tulisan beliau semuanya bercanggah dengan apa yang berlaku sebenarnya. Sidang media ini diketuai oleh Ketua Pemuda sendiri beserta Pegawai Khas YB Dr Siti Mariah, TYDP PAS Kota Raja, Dewan Pemuda dan Muslimat bersama AJK PAS Kawasan Kota Raja.

Perbincangan sebelum wakil media hadir

Penjelasan daripada Ketua Pemuda kepada media

Sesi Penjelasan daripada wakil-wakil AJK PAS yang hadir

0 comments

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails