ANDAI perjuangan ini mudah pasti ramai yang menyertainya ANDAI perjuangan ini singkat pasti ramai yang istiqomah ANDAI perjuangan ini menjanjikan kesenangan dunia pasti ramai yang tertarik padanya tapi hakikat perjuangan bukan begitu, turun naiknya, sakit pedihnya, umpama kemanisan yang tidak terhingga - Hassan Al-Banna

Al - Furqan

Labels

Followers

10 December 2009

Sesudah Subuh

Sesudah subuh.

Mengisi masa yang terluang munkin boleh dikongsikan bersama.Terfikir-fikir apa nak ditulis,hari ini jumaat...nak masuk pertengahan bulan 12(Dis)dah penghujung tahun...cepatnya masa berlalu !!
Banyak perkara yang belum dibereskan Pasti,Kelas Kafa,Caw...bermacam macam lagi...difikirkan.!
nak fikir diri sendiri pun tak sempat...?
Teringat...ingat bagaimana pulak dengan Pimpinanan kita ye ! dengan perbagai cabaran yang datang...selesai...datang lagi!!!bila nak selesai...munkin mati baru selesai???kata Tok Guru...mati baru rehat...wallah..hu..alam.
Lagi tiga minggu persekolahan akan bermula.persiapan masih belum di siapkan lagi?uh..perit juga rasanya...kerja tak ada ni...mana nak cako duit !!! tahun depan empat orang anak ke sekolah...tahun ni tiga.Terkenang pulak dengan kenalan...anak enam,tahun depan lima orang anak ke sekolah...ada suami macam takde suami...bagaimanalah nasibnya...pecah kepala agaknya memikirkan!!!"cerita P.Ramlee"hidup pun susah...Mati pun susah".
ok!!!sekadar ini saja yang mampu saya coretkan. wassalam.

by Pak yeop.

0 comments

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails